dardalh

Dardalh es membra de la companhia Scop Hartbrut, estructuras afiliadas al label Pagans.

Fondada al mes de setembre de 2017 a Tolosa, Dardalh emana dels membres del grop Cocanha [Caroline Dufau, Lila Fraysse, Sanz Grosclaude], del·a·s artistas e estructuras partenàrias. La companhia Dardalh fa dardalhar la lenga occitana per la creacion.

A per objècte la produccion, la valorizacion, la difusion e la venda d’espectacles vius, de moments d’escambis e de transmission, de supòrts culturals e fonografics, de contenguts audiovisuals, a l’entorn de la lenga, la dança, la canta e la musica occitanas. Abraça las zònas de competéncias diversas e las envejas artisticas qu’emanan del.a.s artistas del grop Cocanha e autre·a·s artistas associat·da·s a lor espaci d’expression. Aquò passa per la residéncia de creacion musicala, la mesa en espaci scenic, la recèrca e l’experimentacion suls instruments e la sonorizacion, los apòrts pluridisciplinàris del domeni del costume, dels arts plastics, del lum, de la dança, de l’audiovisual, de l’escritura poetica, e autres terrens de jòcs botats en movement.

Fondée en septembre 2017 à Toulouse, Dardalh émane des membres du groupe Cocanha [Caroline Dufau, Lila Fraysse, Sanz Grosclaude], des artistes et structures partenaires. La compagnie Dardalh fait rayonner la langue occitane via la création.

Elle a pour objet la production, la valorisation, la diffusion et la vente de spectacles vivants, de moments d’échange et de transmission, de supports culturels et phonographiques, de contenus audiovisuels, autour de la langue, de la danse, du chant et de la musique occitanes. Elle encadre les diverses zones de compétences et d’envies artistiques émanant des membres du groupe Cocanha, comme des artistes associé·e·s à leurs espaces d’expression. Cela passe par de la résidence de création musicale, de mise en espace scénique, de recherche et d’expérimentation sur les instruments et la sonorisation, d’apports pluridisciplinaires divers relevant du costume, des arts plastiques, de la création lumière, de la danse, de l’audiovisuel, de l’écriture poétique, et autres terrains de jeux mis en mouvement.